10/11/10

Untitled

sumber : http://wac250spr08.blogspot.com



Alih-alih nyari referensi buat proposal skripsi, saya malah nemu kutipan yang oke punya, menurut saya. Ketika saya cari di google malahan saya nemu beberapa bahasa dari kutipan tersebut. Namun karena enggak mudeng dan enggak bisa membacanya, yang saya kutip yang bahasa Inggris saja. Here it is :
From woman, man is born;
Within woman, man is conceived; to woman he is engaged and married.
Woman becomes his friend; through woman, the future generations come.
When his woman dies, he seeks another woman; to woman he is bound.
So why call her bad? From her, kings are born.
From woman, woman is born, without woman, there would be no one at all.

Guru Nanak Dev Ji in Raag Aasaa on Pannaa 473

1 comment:

  1. lha kalo aku gk mudeng bahasa inggris pie mbak?
    hehehe...

    ReplyDelete